Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apasand Accept sau navigand pe acest website, esti de acord sa permiti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. Afla in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.

Accept

INTREBARI FRECVENTE

29 MAI 2023  

   

Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?

Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pentru o perioada de 3 zile de la primirea notificarii de ridicare. Dupa expirarea celor 3 zile, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

   

Cand se livreaza comanda mea?

Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un e-mail de instiintare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email de instiintare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul, sectiunea Istoric comenzi.

 

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne transmiti in scris situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului la adresa de e-mail comenzi@schiessl.ro sau office@schiessl.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi luata in considerare.

 

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail comenzi@schiessl.ro.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata din sectiunea Contul tau / Istoric si detalii ale comenzilor sau printr-un mesaj scris la adresa de email comenzi@schiessl.ro.

 

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie, te rugam sa ne semnalezi acest aspect printr-un e-mail la adresa comenzi@schiessl.ro.

  

Am un produs defect. Ce fac mai departe?

Inainte de a returna un produs defect pentru verificare este necesar sa trimiti Fisa de reclamatie completata [descarca documentul aici], semnata si stampilata la adresa office@schiessl.ro. Daca este necesar poti atasa poze, filmulete care sa descrie cat mai fidel defectiunea reclamata. In urma verificarii acestor informatii, vei fi anuntat in cel mai scurt timp cu privire la pasii urmatori. 

  

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni calendaristice. Pentru a solicita o refacturare, trimite-ne un e-mail la adresa comenzi@schiessl.ro cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

   

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate in Politica de retur.

    

Cum procedez pentru returnarea unui produs?

Poti solicita returnarea produsului din sectiunea Contul tau / Istoric si detalii ale comenzilor. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original si nu face parte din exceptiile mentionate in Politica de retur.

   

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului, in contul mentionat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.